we are the world

den låten har satt en plats i mitt hjärta, okej kanske lite starka ord men får underbara minnen med låten, 6 nygård, min gamla klass framförde den på en såkallad storsamling i vår skola vi hade grupper som sjöng vissa rader i solo så sjöng alla we are the world tillsammans :/ saknar det, menmen nog om det, det har faktist kommit ut en ny version här är den iaf;



spola fram till 1:16 (det är då själva låten börjar om man vill slippa killen som snackar i början)
själv tycker jag att det är lite väl när dom börjar rappa, men det är väl nuet antar jag, sorgligt, också synd att när man nu vill se we are the world på youtube kommer new version omma in som förslag :(, eller jag vet inte kanske bra, kanske blir ett driv att skicka pengar till haiti ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0