något med detaljerade axlar ?!

holahola, skittrött, jag är precis färdig med svenskan och jag kan säga jag blev väldigt upprörd i slutet, det blir jag när jag är trött slutade precis meningen i svenskan med DET FINNS INGET BUDSKAP !!, kommer se asbra ut, kollar på en film just nu, livet från den andra sidan, men jag ser den med halvöppna ögon just nu, hiihi.
nog om det, jag letar efteren kofta/tröja med detaljerade axlar finns det ingenstans ??, men jag och sarah, någon mer ?! åker till nacka forum på fredag då får jag kolla extra noga ;) , planerna var att åka till övertorneå med sarah på sportlovet men de blev inte av, men hon är iaf hemma då det är bra vi har ett späckat schema att hinna med på sportlovet, hehhe undrar om vi klarar allt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0